županijska
Geografija | |
Kristijan Jerbić, 5. c
|
16.
|
Hrvatski jezik | |
Laura Črnjak, 8. d
|
6.
|
Ivan Šaban, 8. b
|
5. |
Matej Abramović, 8. a | 8. |
Ivan Kurtić, 8. a | |
Petar Landeka, 8. a | |
Ivan Grahovac, 8. b | |
Ivan Kalisar, 8. b | |
Dominik Šprihta, 7. a | |
Bartol Pavelić, 7. a
|
|
Ivan Filipović, 7. b
|
|
Josip Galjuf, 7. b
|
Kemija | |
Rebeka Ćaćić, 8. c
|
3.
|
Laura Črnjak, 8. d
|
4.
|
Gita Košir, 8. d
|
7.
|
Marta Huzjak, 8. d | 10. |
Petar Jelić, 8. c | 15. |
Informatika | |
Rebeka Ćaćić, 8. c
|
1.,1.
|
Marko Đuretić, 6. b
|
3.
|
Kristijan Jerbić, 5. c
|
4.
|
Fizika | |
Rebeka Ćaćić, 8. c
|
3.
|
Petar Grubić, 8. a
|
15.
|
Petar Jelić, 8. c
|
22.
|
Matematika | |
Kristijan Jerbić, 5. c
|
2.
|
Njemački jezik | |
Petra Juričević, 8. d
|
1.
|
Jakov Čuić, 8. d
|
2.
|
Laura Črnjak, 8. d
|
2.
|
Engleski jezik | |
Kiara Lovrek, 8. d
|
6.
|
Badminton 3.
|
|
Ivan Kalisar, 8. b
|
|
Bartol Pavelić, 7. a
|
|
Vito Petranović, 7. a
|
|
Andi Pandžić, 6. a
|
Badminton 6.
|
|
Ema Jagodić, 7. a
|
|
Jana Jurkić, 7. a
|
|
Franka Bendeković, 7. a
|
|
Anea Kanzler, 7. a
|
« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
U studenom 2014. u školi se provodio TeenCAP program prevencije nasilja. Ove godine uključili smo samo roditelje i učenike (djelatnici škole prošli su edukaciju prošle školske godine).
Na roditeljske sastanke odazvalo se nešto manje od 50 % roditelja, no skoro svi učenici su prošli radionice za učenike.
Kako su učenici i roditelji prihvatili ove radionice i što o njima misle: ►
Ciljevi programa su:
povećati informiranost zajednice o problemu nasilja nad tinejdžerima
pružiti tinejdžerima znanja i vještine za postupanje u opasnim situacijama
mijenjati osnovne stavove koji leže u pozadini nasilništva
Roditelji smatraju da tema nije nova (3,54), ali sadržaj ocjenjuju zanimljivim (4,65) i primjenjivim (4,39).
26% učenica i učenika misli da su radionice bile odlične; 52 % misli da su radionice bile dobre; 22% misli da su bile OK i NITKO ne misli da su bile loše.
63% učenica i učenika misli da su naučili puno; 37% ih misli da su naučili ponešto i NITKO ne misli da nije naučio NIŠTA.
Svi dijelovi programa su im se svidjeli, ističu kao zanimljive elemente samoobrane i razgovor o seksualnom zlostavljanju. Ništa u programu ne bi promijenili, osim dodali koju radionicu više i voditeljicama poručuju da samo nastave s provođenjem programa.
I hoćemo – sljedeće godine!