državna
Informatika | |
Rebeka Ćaćić, 8. c
|
1. i 8.
|
županijska
Geografija | |
Kristijan Jerbić, 5. c
|
16.
|
Hrvatski jezik | |
Laura Črnjak, 8. d
|
6.
|
Ivan Šaban, 8. b
|
5. |
Matej Abramović, 8. a | 8. |
Ivan Kurtić, 8. a | |
Petar Landeka, 8. a | |
Ivan Grahovac, 8. b | |
Ivan Kalisar, 8. b | |
Dominik Šprihta, 7. a | |
Bartol Pavelić, 7. a
|
|
Ivan Filipović, 7. b
|
|
Josip Galjuf, 7. b
|
Laura Črnjak, 8. d
|
5.
|
Dominik Šprihta, 7. a
|
14.
|
Kemija | |
Rebeka Ćaćić, 8. c
|
3.
|
Laura Črnjak, 8. d
|
4.
|
Gita Košir, 8. d
|
7.
|
Marta Huzjak, 8. d | 10. |
Petar Jelić, 8. c | 15. |
Informatika | |
Rebeka Ćaćić, 8. c
|
1.,1.
|
Marko Đuretić, 6. b
|
3.
|
Kristijan Jerbić, 5. c
|
4.
|
Fizika | |
Rebeka Ćaćić, 8. c
|
3.
|
Petar Grubić, 8. a
|
15.
|
Petar Jelić, 8. c
|
22.
|
Matematika | |
Kristijan Jerbić, 5. c
|
2.
|
Njemački jezik | |
Petra Juričević, 8. d
|
1.
|
Jakov Čuić, 8. d
|
2.
|
Laura Črnjak, 8. d
|
2.
|
Engleski jezik | |
Kiara Lovrek, 8. d
|
6.
|
Badminton 3.
|
|
Ivan Kalisar, 8. b
|
|
Bartol Pavelić, 7. a
|
|
Vito Petranović, 7. a
|
|
Andi Pandžić, 6. a
|
Badminton 6.
|
|
Ema Jagodić, 7. a
|
|
Jana Jurkić, 7. a
|
|
Franka Bendeković, 7. a
|
|
Anea Kanzler, 7. a
|
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Unatoč postignutom napretku, 773 milijuna mladih ljudi i odraslih još uvijek nisu svladali osnovne vještine pismenosti. ►
Međunarodni dan pismenosti 2021. obilježava se će se pod temom Pismenost za oporavak usmjeren na čovjeka: smanjenje digitalne nejednakosti. Kriza COVID-19 poremetila je učenje djece, mladih ljudi i odraslih kao nikad prije. Također se povećala već postojeća nejednakost u pristupu učenju pismenosti, pogađajući 773 milijuna nepismenih mladih ljudi i odraslih. Pismenost mladih i odraslih nije bila prisutna u mnogim početnim nacionalnim planovima oporavka, dok su brojni programi opismenjavanja bili obustavljeni.
Čak i u doba globalne krize uloženi su napori da se pronađu alternativni načini za osiguravanje kontinuiteta učenja, uključujući učenje na daljinu, često u kombinaciji s učenjem uživo. Pristup učenju pismenosti, međutim, nije ravnomjerno raspoređen. Brz prelazak na učenje na daljinu također je naglasio trajni digitalni jaz u pogledu povezivanja, infrastrukture i bavljenja tehnologijom, kao i razlike u drugim uslugama, poput pristupa električnoj energiji.
Pandemija je, međutim, bila podsjetnik na kritičnu važnost pismenosti. Osim svoje intrinzične važnosti kao dijela prava na obrazovanje, pismenost osnažuje pojedince i poboljšava njihove živote proširujući njihove mogućnosti, a također je pokretač održivog razvoja. Pismenost je sastavni dio obrazovanja i cjeloživotnog učenja zasnovanog na humanizmu kako je definirano Ciljem održivog razvoja 4. Stoga je pismenost ključna za oporavak od krize COVID-19.
Međunarodni dan pismenosti 2021. istražit će na koji način pismenost može pridonijeti izgradnji čvrstih temelja za oporavak usmjeren na čovjeka, s posebnim naglaskom na povezanost pismenosti i digitalnih vještina koje su potrebne nepismenim mladima i odraslima. Bit će to prilika za preispitivanje budućeg podučavanja i učenja pismenosti, unutar i izvan konteksta pandemije.
Izvor: https://en.unesco.org
Poveznica: https://en.unesco.org/commemorations/literacyday
Prijevod s engleskog jezika: Jelena Šaban