državna
Informatika | |
Rebeka Ćaćić, 8. c
|
1. i 8.
|
županijska
Geografija | |
Kristijan Jerbić, 5. c
|
16.
|
Hrvatski jezik | |
Laura Črnjak, 8. d
|
6.
|
Ivan Šaban, 8. b
|
5. |
Matej Abramović, 8. a | 8. |
Ivan Kurtić, 8. a | |
Petar Landeka, 8. a | |
Ivan Grahovac, 8. b | |
Ivan Kalisar, 8. b | |
Dominik Šprihta, 7. a | |
Bartol Pavelić, 7. a
|
|
Ivan Filipović, 7. b
|
|
Josip Galjuf, 7. b
|
Laura Črnjak, 8. d
|
5.
|
Dominik Šprihta, 7. a
|
14.
|
Kemija | |
Rebeka Ćaćić, 8. c
|
3.
|
Laura Črnjak, 8. d
|
4.
|
Gita Košir, 8. d
|
7.
|
Marta Huzjak, 8. d | 10. |
Petar Jelić, 8. c | 15. |
Informatika | |
Rebeka Ćaćić, 8. c
|
1.,1.
|
Marko Đuretić, 6. b
|
3.
|
Kristijan Jerbić, 5. c
|
4.
|
Fizika | |
Rebeka Ćaćić, 8. c
|
3.
|
Petar Grubić, 8. a
|
15.
|
Petar Jelić, 8. c
|
22.
|
Matematika | |
Kristijan Jerbić, 5. c
|
2.
|
Njemački jezik | |
Petra Juričević, 8. d
|
1.
|
Jakov Čuić, 8. d
|
2.
|
Laura Črnjak, 8. d
|
2.
|
Engleski jezik | |
Kiara Lovrek, 8. d
|
6.
|
Badminton 3.
|
|
Ivan Kalisar, 8. b
|
|
Bartol Pavelić, 7. a
|
|
Vito Petranović, 7. a
|
|
Andi Pandžić, 6. a
|
Badminton 6.
|
|
Ema Jagodić, 7. a
|
|
Jana Jurkić, 7. a
|
|
Franka Bendeković, 7. a
|
|
Anea Kanzler, 7. a
|
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Od 1967. godine se širom svijeta obilježava Međunarodni dan pismenosti kako bi se javnost podsjetila na važnost pismenosti kao pitanja dostojanstva i ljudskih prava i kako bi se program pismenosti unaprijedio prema pismenijem i održivom društvu.
Unatoč postignutom napretku, izazovi pismenosti i dalje postoje: 773 milijuna odraslih ljudi širom svijeta ni danas nemaju osnovne vještine pismenosti. ►
U vrijeme kada moramo iznova izmisliti svijet nade, pismenost je važnija nego ikad. Na ovaj Međunarodni dan, pozivam sve one koji su uključeni u obrazovanje da udvostruče svoja ulaganja i mobiliziraju sve svoje resurse kako bi oslobodili potencijal svakog pojedinca u službi zajedničkog svijeta.
- Audrey Azoulay, generalna direktorica UNESCO-a, povodom Međunarodnog dana pismenosti
Međunarodni dan pismenosti 2020. usredotočit će se na podučavanje i učenje pismenosti u COVID-19 krizi i šire, s naglaskom na ulogu odgajatelja i promjenu pedagogije. Tema će naglasiti učenje pismenosti u perspektivi cjeloživotnog učenja i stoga se uglavnom usredotočiti na mlade i odrasle.
Nedavna kriza COVID-19 oštar je podsjetnik na postojeći jaz između politike i stvarnosti: jaz koji je već postojao u doba prije COVID-19 i negativno utječe na učenje mladih i odraslih koji nemaju ili imaju nisku pismenost vještine i stoga se suočavaju s višestrukim nedostacima. Tijekom COVID-19 u mnogim su zemljama programi pismenosti odraslih izostali u početnim planovima odgovora na obrazovanje, pa je većina postojećih programa opismenjavanja odraslih suspendirana sa samo nekoliko tečajeva koji su se nastavili virtualno, putem TV-a ili radija ili na otvorenom prostorima. Kakav je utjecaj krize COVID-19 na odgojitelje i pismenost mladih i odraslih te na podučavanje i učenje? Koje su lekcije naučene? Kako možemo učinkovito pozicionirati učenje pismenosti mladih i odraslih u globalnim i nacionalnim odgovorima te u strategijama za fazu oporavka i izgradnje otpornosti?
Istražujući ta pitanja, Međunarodni dan pismenosti 2020. pružit će priliku za razmišljanje i raspravu o tome kako se inovativne i učinkovite pedagogije i metodologije poučavanja mogu koristiti u programima opismenjavanja mladih i odraslih za suočavanje s pandemijom i šire. Dan će također pružiti priliku analizirati ulogu odgajatelja, kao i učinkovite politike, sustave, upravljanje i mjere koje mogu podržati odgajatelje i učenje. Kroz virtualnu konferenciju, UNESCO će pokrenuti kolektivnu globalnu raspravu radi ponovnog zamišljanja podučavanja i učenja pismenosti mladih i odraslih u eri nakon COVID-19 prema postizanju SDG4.
izvor: UNESCO, International Literacy Day
izvor: World Literacy Foundation, International Literacy Day