državna
Informatika | |
Rebeka Ćaćić, 8. c
|
1. i 8.
|
županijska
Geografija | |
Kristijan Jerbić, 5. c
|
16.
|
Hrvatski jezik | |
Laura Črnjak, 8. d
|
6.
|
Ivan Šaban, 8. b
|
5. |
Matej Abramović, 8. a | 8. |
Ivan Kurtić, 8. a | |
Petar Landeka, 8. a | |
Ivan Grahovac, 8. b | |
Ivan Kalisar, 8. b | |
Dominik Šprihta, 7. a | |
Bartol Pavelić, 7. a
|
|
Ivan Filipović, 7. b
|
|
Josip Galjuf, 7. b
|
Laura Črnjak, 8. d
|
5.
|
Dominik Šprihta, 7. a
|
14.
|
Kemija | |
Rebeka Ćaćić, 8. c
|
3.
|
Laura Črnjak, 8. d
|
4.
|
Gita Košir, 8. d
|
7.
|
Marta Huzjak, 8. d | 10. |
Petar Jelić, 8. c | 15. |
Informatika | |
Rebeka Ćaćić, 8. c
|
1.,1.
|
Marko Đuretić, 6. b
|
3.
|
Kristijan Jerbić, 5. c
|
4.
|
Fizika | |
Rebeka Ćaćić, 8. c
|
3.
|
Petar Grubić, 8. a
|
15.
|
Petar Jelić, 8. c
|
22.
|
Matematika | |
Kristijan Jerbić, 5. c
|
2.
|
Njemački jezik | |
Petra Juričević, 8. d
|
1.
|
Jakov Čuić, 8. d
|
2.
|
Laura Črnjak, 8. d
|
2.
|
Engleski jezik | |
Kiara Lovrek, 8. d
|
6.
|
Badminton 3.
|
|
Ivan Kalisar, 8. b
|
|
Bartol Pavelić, 7. a
|
|
Vito Petranović, 7. a
|
|
Andi Pandžić, 6. a
|
Badminton 6.
|
|
Ema Jagodić, 7. a
|
|
Jana Jurkić, 7. a
|
|
Franka Bendeković, 7. a
|
|
Anea Kanzler, 7. a
|
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Riječ je o projektu koji obuhvaća učenje o vrijednostima Domovinskog rata i značaja Bitke za Vukovar u obrani suvereniteta i teritorijalne cjelovitosti suvremene Republike Hrvatske pod vodstvom Javne ustanove Memorijalni centar Domovinskog rata Vukovar. ►
Dana 18. veljače u 5 sati ispred škole učenici svih osmih razreda pod vodstvom svojih razrednika i predmetnih profesora, Romane Špehar Krstić, Tatjane Dorić, Marine Dean Zebec, Gorana Stajčića, Štefice Matić i Kroaciane Gašparac Domitrović, uputili su se prema Vukovaru. Po dolasku u Memorijalni centar uslijedila su dva predavanja u konferencijskoj dvorani hostela Dubrovnik: Domovinski rat i Bitka za Vukovar.
Nakon ručka posjetili smo Muzej vučedolske kulture i Gradski muzej Vukovar. Poslijepodne smo proveli u samom centru Vukovara te prošetali obalom Dunava. Dan završavamo boravkom na party brodu Rich usidrenom uz šetnicu rijeke.
Sljedećeg dana nakon doručka razgledali smo uz stručno vodstvo izložbeni prostor Memorijalnog centra (ratna vozila i opremu). Zatim se autobusom upućujemo prema ostalim memorijalnim lokacijama: Velepromet i Borovo Commerce (koji je služio kao sklonište, privremeni smještaj), Kukuruzni put - Put spasa (staza usred polja kukuruza, jedini koliko - toliko siguran izlaz iz opkoljenog grada), Spomen dom hrvatskih branitelja na Trpinjskoj cesti (poznatiji pod nazivom Groblje tenkova), Mjesto sjećanja - Vukovarsku bolnicu 1991. (pogledali su kratak film o događajima snimljenima za vrijeme rata, prošetali su podrumom koji je služio kao sklonište, u kojem su operirani ranjenici, gdje se danonoćno radilo i brinulo o njima i njihovim obiteljima, vidjeli su rupu u stropu kroz koju je propala bomba krmača teška 250 kg i pala između nogu ranjenika, ali se srećom nije aktivirala), Memorijalno groblje žrtava iz Domovinskog rata (gdje svaki od 900-tinjak bijelih križeva simbolično prikazuje svaku žrtvu rata, najmlađa je imala samo 6 mjeseci, a najstarija 104 godine), Spomen dom Ovčaru i masovnu grobnicu na Ovčari (slušali su o strahotama koje su se tamo događale i o bijegu jednog zarobljenika koji je preživio te kasnije otkrio lokacije zločina vlastima), franjevački samostan i crkvu sv. Filipa i Jakova (koja je potpuno obnovljena nakon rata, ali je ipak zadržala nekoliko razorenih dijelova zida kao podsjetnik na agresiju i stradanja nedužnih).
Na kraju dvodnevnog programa učenici su sudjelovali u Školi mira u rodnoj kući Lavoslava Ružičke čiji je cilj da učenici završe posjet u pozitivnom ozračju, svjesni da je uvažavanje različitosti i mir ono čemu trebaju težiti. Škola mira završava kvizom znanja, u kojem su učenici naše škole osvojili drugo mjesto. Puni dojmova vraćamo se našim kućama.