županijska
Geografija | |
Kristijan Jerbić, 5. c
|
16.
|
Hrvatski jezik | |
Laura Črnjak, 8. d
|
6.
|
Ivan Šaban, 8. b
|
5. |
Matej Abramović, 8. a | 8. |
Ivan Kurtić, 8. a | |
Petar Landeka, 8. a | |
Ivan Grahovac, 8. b | |
Ivan Kalisar, 8. b | |
Dominik Šprihta, 7. a | |
Bartol Pavelić, 7. a
|
|
Ivan Filipović, 7. b
|
|
Josip Galjuf, 7. b
|
Kemija | |
Rebeka Ćaćić, 8. c
|
3.
|
Laura Črnjak, 8. d
|
4.
|
Gita Košir, 8. d
|
7.
|
Marta Huzjak, 8. d | 10. |
Petar Jelić, 8. c | 15. |
Informatika | |
Rebeka Ćaćić, 8. c
|
1.,1.
|
Marko Đuretić, 6. b
|
3.
|
Kristijan Jerbić, 5. c
|
4.
|
Fizika | |
Rebeka Ćaćić, 8. c
|
3.
|
Petar Grubić, 8. a
|
15.
|
Petar Jelić, 8. c
|
22.
|
Matematika | |
Kristijan Jerbić, 5. c
|
2.
|
Njemački jezik | |
Petra Juričević, 8. d
|
1.
|
Jakov Čuić, 8. d
|
2.
|
Laura Črnjak, 8. d
|
2.
|
Engleski jezik | |
Kiara Lovrek, 8. d
|
6.
|
Badminton 3.
|
|
Ivan Kalisar, 8. b
|
|
Bartol Pavelić, 7. a
|
|
Vito Petranović, 7. a
|
|
Andi Pandžić, 6. a
|
Badminton 6.
|
|
Ema Jagodić, 7. a
|
|
Jana Jurkić, 7. a
|
|
Franka Bendeković, 7. a
|
|
Anea Kanzler, 7. a
|
« Ožujak 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
Forum za slobodu odgoja već je dugi niz godina partner i edukator nama učiteljima, hvala im na čestitci koju prenosimo u cijelosti:
Svjetski dan učitelja, koji obilježavamo 5. listopada, svake godine je prilika da se podsjetimo kako je učiteljska profesija jedna od najvažnijih profesija u svakom društvu. To je ona profesija bez koje nema ni ekonomskog ni socijalnog napretka bilo koje zemlje. ►
Zaključci niza međunarodnih studija koje procjenjuju kvalitetu obrazovnih sustava u zemljama širom svijeta uvijek pokazuju istu stvar – kvalitetan obrazovni sustav je onaj sustav koji brine o svojim učiteljima. Postavljanje naglaska na izvrsnost učitelja važno je zbog jednostavne činjenice kako „kvaliteta obrazovnog sustava ne može nadići kvalitetu njegovih učitelja“ (Barber & Mourshed, 2007). Da je uloga učitelja u učenju učenika ključna govore i podatci opsežnog istraživanja koje je proveo Hattie (2008) gdje je utvrdio kako upravo učitelj ima najveći utjecaj na školska postignuća učenika.
Kao i svake godine povodom Svjetskog dana učitelja postavljamo isto pitanje – je li naš odnos prema ovoj važnoj profesiji uvijek ovakav? Cijeni li se učiteljska profesija u Hrvatskoj dovoljno i promovira li obrazovna politika uistinu ovakav odnos prema učiteljima, posebno u vremenima kada su oni glavni nosioci svih reformskih procesa, u vremenima kada od njih svi – od politike do roditelja i učenika, očekujemo jako puno, ali smo im zauzvrat spremni ponuditi jako malo ili ništa?
U stvarnosti, u Hrvatskoj su učitelji oni čije se profesionalno dostojanstvo ne cijeni, oni koji još uvijek imaju ispodprosječne plaće, oni čiji se rad propituje. Rezultati međunarodnog istraživanja u sklopu TALIS 2018 za Hrvatsku pokazali su kako više od tri četvrtine učitelja i nastavnika nije zadovoljno plaćom koju dobivaju za svoj posao dok ih je oko polovice nezadovoljno uvjetima svog zaposlenja. Na pitanja vezana uz društveni položaj i utjecaj koji učitelji i nastavnici imaju u društvu te cijenjenost učiteljske profesije među političarima i medijima, 90% i više učitelja i nastavnika smatra kako učitelji ne mogu utjecati na obrazovnu politiku te kako ih niti političari niti mediji ne cijene. Slično misle i učenici – naime, preko 90% učenika srednjih škola smatra kako učitelji i nastavnici nisu dovoljno cijenjeni u društvu.
Stoga, povodom Svjetskog dana učitelja 5. Iistopada pozivamo sve one koji će razvijati obrazovnu politiku ove zemlje da ne zaborave na one koji su u tome najvažniji – na učitelje. Pozivamo ih da se zauzmu za povećanje njihovog društvenog položaja i omoguće im kvalitetno obavljanje njihova posla nudeći im stvarnu, a ne prividnu autonomiju. Također, što je važnije, pozivamo ih da imaju povjerenje da su učitelji koji svakodnevno rade s učenicima u razredima upravo ti koji najbolje znaju kako poboljšati sustav, školu, kurikulume te, u konačnici, kako provesti promjene pri tom imajući uvijek na umu najvažniji interes svakog učitelja i nastavnika, a to je dobrobit djeteta.
Svim učiteljima i učiteljicama u Hrvatskoj želimo sretan njihov dan!