preskoči na sadržaj

Osnovna škola Jurja Habdelića Velika Gorica

Login
Google pretraživanje
 internet  školu

Upute za snalaženje

urednica mrežnih stranica:
Goranka Braim Vlahović
jurekove.vijesti@gmail.com
Rezultati natjecanja

županijska

 Geografija
 Kristijan Jerbić, 5. c
16.
 
 Hrvatski jezik
 Laura Črnjak, 8. d
6.
 
 Atletika                               
 Ivan Šaban, 8. b
5.
 Matej Abramović, 8. a 8.
 Ivan Kurtić, 8. a
 Petar Landeka, 8. a
 Ivan Grahovac, 8. b
 Ivan Kalisar, 8. b
 Dominik Šprihta, 7. a
 Bartol Pavelić, 7. a
 Ivan Filipović, 7. b
 Josip Galjuf, 7. b
 
 Kemija
 Rebeka Ćaćić, 8. c
3.
 Laura Črnjak, 8. d
4.
 Gita Košir, 8. d
7.
 Marta Huzjak, 8. d 10.
 Petar Jelić, 8. c 15.
 
 Informatika
 Rebeka Ćaćić, 8. c
1.,1.
 Marko Đuretić, 6. b
3.
 Kristijan Jerbić, 5. c
4.
 
 Fizika
 Rebeka Ćaćić, 8. c
3.
 Petar Grubić, 8. a
15.
 Petar Jelić, 8. c
22.
 
 Matematika
 Kristijan Jerbić, 5. c
2.
 
 Njemački jezik
 Petra Juričević, 8. d
1.
 Jakov Čuić, 8. d
2.
 Laura Črnjak, 8. d
2.
 
 Engleski jezik
 Kiara Lovrek, 8. d
6.
 
 Badminton                               3.
 Ivan Kalisar, 8. b
 Bartol Pavelić, 7. a
 Vito Petranović, 7. a
 Andi Pandžić, 6. a
 
 Badminton                               6.
 Ema Jagodić, 7. a
 Jana Jurkić, 7. a
 Franka Bendeković, 7. a
 Anea Kanzler, 7. a
Informacije, otvoreni sati

Popis udžbenika

Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

U fokusu

Naša školska knjižnica (i knjižničarka) na TikToku

Kalendar događanja

Posjeti knjižnici
Pogledaj statistiku

Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Međunarodni dan pismenosti
Autor: Goranka Braim Vlahović, 8. 9. 2020.

Od 1967. godine se širom svijeta obilježava Međunarodni dan pismenosti kako bi se javnost podsjetila na važnost pismenosti kao pitanja dostojanstva i ljudskih prava i kako bi se program pismenosti unaprijedio prema pismenijem i održivom društvu.

Unatoč postignutom napretku, izazovi pismenosti i dalje postoje: 773 milijuna odraslih ljudi širom svijeta ni danas nemaju osnovne vještine pismenosti. ►


U vrijeme kada moramo iznova izmisliti svijet nade, pismenost je važnija nego ikad. Na ovaj Međunarodni dan, pozivam sve one koji su uključeni u obrazovanje da udvostruče svoja ulaganja i mobiliziraju sve svoje resurse kako bi oslobodili potencijal svakog pojedinca u službi zajedničkog svijeta. 

- Audrey Azoulay, generalna direktorica UNESCO-a, povodom Međunarodnog dana pismenosti

Međunarodni dan pismenosti 2020. usredotočit će se na podučavanje i učenje pismenosti u COVID-19 krizi i šire, s naglaskom na ulogu odgajatelja i promjenu pedagogije. Tema će naglasiti učenje pismenosti u perspektivi cjeloživotnog učenja i stoga se uglavnom usredotočiti na mlade i odrasle. 

Nedavna kriza COVID-19 oštar je podsjetnik na postojeći jaz između politike i stvarnosti: jaz koji je već postojao u doba prije COVID-19 i negativno utječe na učenje mladih i odraslih koji nemaju ili imaju nisku pismenost vještine i stoga se suočavaju s višestrukim nedostacima. Tijekom COVID-19 u mnogim su zemljama programi pismenosti odraslih izostali u početnim planovima odgovora na obrazovanje, pa je većina postojećih programa opismenjavanja odraslih suspendirana sa samo nekoliko tečajeva koji su se nastavili virtualno, putem TV-a ili radija ili na otvorenom prostorima. Kakav je utjecaj krize COVID-19 na odgojitelje i pismenost mladih i odraslih te na podučavanje i učenje? Koje su lekcije naučene? Kako možemo učinkovito pozicionirati učenje pismenosti mladih i odraslih u globalnim i nacionalnim odgovorima te u strategijama za fazu oporavka i izgradnje otpornosti?

Istražujući ta pitanja, Međunarodni dan pismenosti 2020. pružit će priliku za razmišljanje i raspravu o tome kako se inovativne i učinkovite pedagogije i metodologije poučavanja mogu koristiti u programima opismenjavanja mladih i odraslih za suočavanje s pandemijom i šire. Dan će također pružiti priliku analizirati ulogu odgajatelja, kao i učinkovite politike, sustave, upravljanje i mjere koje mogu podržati odgajatelje i učenje. Kroz virtualnu konferenciju, UNESCO će pokrenuti kolektivnu globalnu raspravu radi ponovnog zamišljanja podučavanja i učenja pismenosti mladih i odraslih u eri nakon COVID-19 prema postizanju SDG4.

izvor: UNESCO, International Literacy Day

 

izvor: World Literacy Foundation, International Literacy Day





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju