državna
Informatika | |
Rebeka Ćaćić, 8. c
|
1. i 8.
|
županijska
Sigurno u prometu 6. | |
Sara Markelić, 5.
|
9.
|
Marta Zagorac, 5
|
11.
|
Nikola Belošević, 5.
|
6.
|
MIvan Gašparac, 5. | 12. |
Geografija | |
Kristijan Jerbić, 5. c
|
16.
|
Hrvatski jezik | |
Laura Črnjak, 8. d
|
6.
|
Ivan Šaban, 8. b
|
5. |
Matej Abramović, 8. a | 8. |
Ivan Kurtić, 8. a | |
Petar Landeka, 8. a | |
Ivan Grahovac, 8. b | |
Ivan Kalisar, 8. b | |
Dominik Šprihta, 7. a | |
Bartol Pavelić, 7. a
|
|
Ivan Filipović, 7. b
|
|
Josip Galjuf, 7. b
|
Laura Črnjak, 8. d
|
5.
|
Dominik Šprihta, 7. a
|
14.
|
Kemija | |
Rebeka Ćaćić, 8. c
|
3.
|
Laura Črnjak, 8. d
|
4.
|
Gita Košir, 8. d
|
7.
|
Marta Huzjak, 8. d | 10. |
Petar Jelić, 8. c | 15. |
Informatika | |
Rebeka Ćaćić, 8. c
|
1.,1.
|
Marko Đuretić, 6. b
|
3.
|
Kristijan Jerbić, 5. c
|
4.
|
Fizika | |
Rebeka Ćaćić, 8. c
|
3.
|
Petar Grubić, 8. a
|
15.
|
Petar Jelić, 8. c
|
22.
|
Matematika | |
Kristijan Jerbić, 5. c
|
2.
|
Njemački jezik | |
Petra Juričević, 8. d
|
1.
|
Jakov Čuić, 8. d
|
2.
|
Laura Črnjak, 8. d
|
2.
|
Engleski jezik | |
Kiara Lovrek, 8. d
|
6.
|
Badminton 3.
|
|
Ivan Kalisar, 8. b
|
|
Bartol Pavelić, 7. a
|
|
Vito Petranović, 7. a
|
|
Andi Pandžić, 6. a
|
Badminton 6.
|
|
Ema Jagodić, 7. a
|
|
Jana Jurkić, 7. a
|
|
Franka Bendeković, 7. a
|
|
Anea Kanzler, 7. a
|
« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
Inspiracija ovogodišnjeg natjecanja - izložbe učenika u području vizualnih umjetnosti i dizajna nazvanog LIK 2019. je ekologija odn. Ugrožene životinjske vrste moga kraja.
Školska razina natjecanja za učenike od 5. do 8. razreda održala se 12. veljače, a na županijsku razinu natjecanja poslani su radovi Mare Mišković iz 5. a, Mateja Sovine iz 5. c, Šime Gordona Miškovića iz 6. c i Ane Murković iz 8. a. ►
Cilj je bio samostalno oblikovati plakat u tehnici kolaža ili primjenom dostupnih računalnih programa (Paint, My paint, Live brush, Vectr) i razumjeti značenja zaštite ugroženih životinjskih vrsta svoga kraja.
Zadatci za učenike:
Plakat (od riječi plak, mrlja, krpica) je pisana, crtana, grafički umnožena obavijest nalijepljena ili izvješena na javnim mjestima. Uloga plakata je informativna i edukativna.
Sadržaj i tekst trebaju biti usmjereni na što upadljivije djelovanje. Likovno-tematski elementi se trebaju stilizirati tj. reducirati na bitno, a u primjeni boja trebalo bi težiti za što jačim kolorističkim efektom (kontrast).
U kompoziciji plakata slova trebaju imati ravnopravnu ulogu sa slikom. Omjer zastupljenosti teksta i slike je proizvoljan ali je važno da ne ide ispod 30% u korist jednog zbog bolje čitljivosti vizualne poruke. Slova trebaju biti dovoljno velika i čitka zbog boljeg prenošenja poruke i lakšeg uočavanja. Tekst na plakatu je proizvoljan i treba biti kratak i usuglašen sa slikom prenoseći jasnu poruku o ugroženosti životinjskih vrsta u određenoj regiji.
Likovna djela (kao poticaj):
Likovni jezik/ključni pojmovi: plakat, vizualne komunikacije, ritam, dinamika, kontrast boje prema boji
Međupredmetna korelacija: hrvatski jezik, priroda, biologija, građanski odgoj i obrazovanje, učiti kako učiti, osobni i socijalni razvoj i uporaba informacijsko komunikacijske tehnologije i održivi razvoj
Likovna tehnika: kolaž u boji ili programi za računalnu grafiku
Nastavno područje: plošno oblikovanje/2D
Veličina: papir iz školske mape, A3 ispis u boji visoke kvalitete
Elementi i kriteriji vrednovanja: