državna
Informatika | |
Rebeka Ćaćić, 8. c
|
1. i 8.
|
županijska
Sigurno u prometu 6. | |
Sara Markelić, 5.
|
9.
|
Marta Zagorac, 5
|
11.
|
Nikola Belošević, 5.
|
6.
|
MIvan Gašparac, 5. | 12. |
Geografija | |
Kristijan Jerbić, 5. c
|
16.
|
Hrvatski jezik | |
Laura Črnjak, 8. d
|
6.
|
Ivan Šaban, 8. b
|
5. |
Matej Abramović, 8. a | 8. |
Ivan Kurtić, 8. a | |
Petar Landeka, 8. a | |
Ivan Grahovac, 8. b | |
Ivan Kalisar, 8. b | |
Dominik Šprihta, 7. a | |
Bartol Pavelić, 7. a
|
|
Ivan Filipović, 7. b
|
|
Josip Galjuf, 7. b
|
Laura Črnjak, 8. d
|
5.
|
Dominik Šprihta, 7. a
|
14.
|
Kemija | |
Rebeka Ćaćić, 8. c
|
3.
|
Laura Črnjak, 8. d
|
4.
|
Gita Košir, 8. d
|
7.
|
Marta Huzjak, 8. d | 10. |
Petar Jelić, 8. c | 15. |
Informatika | |
Rebeka Ćaćić, 8. c
|
1.,1.
|
Marko Đuretić, 6. b
|
3.
|
Kristijan Jerbić, 5. c
|
4.
|
Fizika | |
Rebeka Ćaćić, 8. c
|
3.
|
Petar Grubić, 8. a
|
15.
|
Petar Jelić, 8. c
|
22.
|
Matematika | |
Kristijan Jerbić, 5. c
|
2.
|
Njemački jezik | |
Petra Juričević, 8. d
|
1.
|
Jakov Čuić, 8. d
|
2.
|
Laura Črnjak, 8. d
|
2.
|
Engleski jezik | |
Kiara Lovrek, 8. d
|
6.
|
Badminton 3.
|
|
Ivan Kalisar, 8. b
|
|
Bartol Pavelić, 7. a
|
|
Vito Petranović, 7. a
|
|
Andi Pandžić, 6. a
|
Badminton 6.
|
|
Ema Jagodić, 7. a
|
|
Jana Jurkić, 7. a
|
|
Franka Bendeković, 7. a
|
|
Anea Kanzler, 7. a
|
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
Dječji odjel Gradske knjižnice Velika Gorica jučer je u sklopu Znanstvenog ciklusa na Dječjem odjelu ugostio znanstvenicu Ivu Dasović, profesoricu na Prirodoslovno-matematičkom fakultetu.
Učenicima 3. c razreda objasnila je kako nastaju potresi i dvije vrste valova koji su vezani uz potrese. Djeca su napravila pokuse kojima se objašnjava potres uz pomoć špageta, gusjenicom su pokazane dvije vrste valova (P i S val), a uz pomoć laptopa vidjeli su i senzor koji pokazuje kako se tlo trese. ►
Ako upoznamo potrese, možda ćemo ih se ipak manje bojati, no učenici su ponovili što treba napraviti kad se tlo pod našim nogama snažno zatrese!
Radionica pod nazivom Tko se boji potresa još?! dio je Znanstvenog ciklusa kojeg je Dječji odjel pokrenuo prošle godine s ciljem popularizacije knjiga o znanosti kod djece.